hej igen föresten

jag har nt bloggat på länge för har nt haft tid.
har bara pluggat för har haft 2 prov, NO&MATTE , don värsta ämnen :( .
de gick sådär, men vi får la se ....
nu är jag redo för att blogga igen ock de ska bli kul thihi (a) ,
idag va vi åttorna & sjuorna o åka skridskorde va faktis riktigt roligt!
senare så va jag med hanadi &solin för att hanadi skulle träffa sin kille
jag o solin började knäppa oss som vanligt ahhaha,  de vi de ..
sen kom jag hem va hemma en stund sen så va jag med älskling& essam.
kom hem o åt pommes frites & korv mhhmmmm sen hjälpte jag mamsen me tvätten.

ialf, här är några bilder från idag.
bloggar senare <3

image77
här ser vi lilla jag på isen :D

image78
jag & sötyasmin tramsar oss lite grann, oo ja !

Kommentarer
Postat av: Sam

äkligt fet va du :O

2008-02-24 @ 10:05:27
URL: http://Samsone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0