måååndag *

ja nu är de måndag igen, och jag har varit i skolan ..
sluta efter bamba sen va jag i skolan lite stund o vänta på solin,
när solin kom, så åkte vi till majorna för att besöka vår prao plats ..
sen åkte vi till katrinelund för solin skulle hälsa på några vänner ,
sen kom vi hem, och efter stund så åkte jag& ellinor till stan ...
skulle köpa massa grejer men när jag väl kom fram så kommer jag itne på något !
stör mej på sååååååååånt, ophhhh !
ialf, så köpte jag och ellinor glass ohså sen åkte vi hem,
kom hem för runt 40 min sen,  lyssnar på musik ohså
är vråålhungrig, väntar på att maten ska bli klar så ska jag gå och äta.
efter de måste jag plugga lite på NO, har prov på ondsdag morgon "/
dammnnnnnnnn , 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0