shalloj!

igår hade jag nt tid att blogga,  pluggade på veckans ord ohså.
de gick faktis ganska bra, &  eftersom vår lärare lena är så snäll o rar får vi göra matte-provet måndagen efter lovet :D så gött!
idag orkade jag verkligen inte gå upp te skolan, de va såå sköönt att ba ligga på sängen
så jag skippade idrotten haha .. shame on me!
annars har dagen gått bra :) .
just nu sitter jag  me musik på, och väntar på att mamma ska komma hem
med min semla (a) ,  såg att alla har skrivit på sin blogg om semlor ohså
jag kunde nt bara motstå de, så jag ringde direkt te min mamma o sa att hon ska köpa till mej thihi (a)
sååå gooooott me semlor, elr va tycker ni ?
image49


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0