shalloow

heejsan, som ni kanske ser så har jag inte bloggat på skit länge
jag har inte haft tid men såhär såg dagarna ut :
fredag: skolan, sen kom elli vi gick o köpte amssa gott saker sen va vi hemma hoss mej ohså (hon sov över)
lördag:  vi va ute med några vänner o rökte vattenpipa, sen kom jag o elli hem till mej, hon sov över igen
söndag: vi städade mitt rum, sen hade jag dans elli kom med mej, sen kom vi hem till mej igen o bakade kladdkaka, sen gick hon hem.
måndag(idag): skolan, sen va hemma lite sen så gick jag o sola solarium för jag håller på att tappa färgen :(
och så följde solin med, vi skrattade hela tiden som vanligt haha :D
image44
(jag&ellinor, jag sminkade henna och hon sminkade mej)
image45
(fredagens mumsilibaba)
image46
(min säng som elli har fixat)
föresten, vad har ni gjort i helgen då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0