sööndah *

idag har de faktis varit en lugn dag.
va i kviberg haha , för mamma skulle kolla efter sin kompis som jobba där ,
efter de åkte vi till stan, köpte en ny kräm set från estee lauder , den verkade bra ohså och jag behövde kräm.
nu har jag använt de o de käns verkligen as skönt ! , den ger så mkt fukt :D
menmen, köpte läpglans från h&m för ba 19 kr, och ansikts mask.
efter de skjutsade mamma mej till dans, ooohh va jag längtade !
alltid lita underbart att dansa :D , efter de så väntade jag på min vän veronica så hon skulle sluta sin dans
o efter de åkte vi hem till henne, åt lite ohså sen åkte jag&mamma hem.
kom hem, stretchade lite ohså sen gick jag o duscha. har lovat mej själv att måste kunna gå ner i spagat inom 1 månad , MÅÅSTE MÅSTE ! ...
just nu sitter jag o lyssnar på musik & dricker lakrits té , jag är itne så förtjust i lakrits men mamma sa att de va gott  så jag provade .. smakade inte så gott, men helt okej .. men föredrar vaniljté mums (a)
imon börjar jag praoa då va , kul o spännande ska de nog bli.
kommer nog inte blogga nån mer gång ikväll tror jag så hejdååå <3

Kommentarer
Postat av: Sam

Innan så var din blogg så roligt att läsa , den börjar bli tråkig :O / men kan inte du lägga ner nåra blogg här .

2008-03-02 @ 09:29:16
URL: http://Samsone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0