trååkig lördag.

idag vaknade jag runt halv 2 tiden, verkligen skönt att få vila ordentlig efter en kämpis skolvecka.
på måndag börjar jag praoa , med solin :D
vi ska praoa i majorna i ngn dagis som ligger nära havet gött ska de bli ..
menmen, idag har jag&mamma renoverat om vardagsrummet och de blev faktis ganska fint.
och jag har haft tråkigt hela dan .. älsklingen är å sin brors bröllop kulkul för hnm :)
jag känner för att fixa mej o festa ... but no partys for me :(
har inte så mkt för mej ikväll , ska nog ba sitta vid datorn elr vara i mitt rum och se på film
jag ville baka kladdkaka men har nt alla ingredienser och blev jätte sur !
jaja,  bloggar senare (:


bjuder på denna:
image82

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0