underbart

image63

grattis på alla hjärtans dag i efterskott, haha har nt hunnit varit inne igår ohså .
såhär såg min & älsklingens dag ut  :
han kom till mej runt 11 tiden, vi kollade lite på tv eftersom vi hade nt hunnit hyra film.
sen låg vi bara i min säng o myste lite ohså ... mysigt dåva (a) haha.
han gick runt 4 tiden tror jag, sen efter de va jag ute för att ge benin min get wet biljett
sen efter ringde solin o fråga om jag ville va ute lite ohså,  visst varför itne ...
så promenera vi och prata ohså .... , sen kom jag hem va lite vid datorn
sen när pappa kom hem hade han rosor med sig till mej & mamma
världens bästa pappa <3
vad gjorde ni på alla hjärtans dag då ? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0