16/01 - 08

dagen började med att jag vaknade försent,
tog på mej snabbt och gick till skolan.
va typ 20 minuter försenad, och juste det har börjat en ny tjej i vår klass
hon heter arnela :) , hama (min pojkvän) var inte i skolan idag så d kändes lite tomt ohså "/
menmen, hade faktis riktigt kul idag riktig skrattattack-dag (:
efter skolan gick jag hem till solin,  hon hjäpte mej att fixa blogg ohsånt
vi skrattade ihjäl oss haha, me love her :)
sen kom jag hem, pratade med hama ohså o han verkar må mycket bättre :).
just nu lyssnar jag på with you - chris brown , so much love to him <3
spanar in andra bloggare ohsånt skojj :)
senare ska jag äta, plugga o prata med hama.

hejdå sålänge <3

Kommentarer
Postat av: Solin

hahahaha va bäst det va idag , skratta för ingenting också :D ..
älskar diiiiiiiiiiig!

2008-01-16 @ 19:58:00
URL: http://solins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0