17/02-06

usch, vilken dag !
vaknade kl runt 5 tiden (tror jag) och spydde,
sen somnade jag om igen när klockan va sju ville jag inte vakna
försovde mej igen till kl halv åtta.   skyndade mej som fan
sen gick ner o träffade anas (vi gick te skolan tsm)
jag lura hnm på piggelin hahah (a) jag är så bäst.
ialf .. , först va allting bra ohså men den näst sista lektionen blev allting knas !
jag började spy skit mkt, damn det va så hemskt
de va as skämmigt också man hörde mej enda ut ...
jag kände att världen snurra på sej GROOOOVT ufff, har aldrig känt sådär överdrivet innan
min lärare sa att jag måste gå hem, för jag kan smitta andra
men vafan, helt onödogt bara 2 lektioner till så skulle skolan endå sluta
gjorde nt NO provet, så nu måste jag göra den ngn annan dag ;S orka ....
nu mår jag iallafall lite bättre, men mina ögon är fortfarande konstiga... "/
just nu sitter jag och äter pizza , mums!

bloggar mer senare
pusselipuss *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0