hej på er :)

några kanske känner igen mej från : tanyas.fashionblogg.se
jag har bytt för att de kronglade ganska mycket, så provar på blogg istället :)
ska börja med att beräta lite om mej,  jag är 14 år gammal bor i en lägenhet med mamma&pappa
i göteborg (gårdsten),  och det händer visst massa grejer här.
jag går i gårdsten skolan årskurs 8, förra terminen fick jag urdåliga betyg
men denna terminen är jag beredd på att ge allting !
min pappa kommer från iran och mamma från thailand, många säger att jag har en skön blandning haha :D
jag har också en halvsyster från mammas sida som är halv thai/svensk .
hemma har vi 3 kaniner, som heter mimmi molle & marmelad :)
jag kom från thailand för 1 vecka sen, va där på semester och har varit där massa gånger.
har bott där när jag va 6-9 år , sen flytta vi hit till sverige.
jag älskar att dansa, dansar dancehall men just nu är de lov.
det är verkligen det bästa jag vet, men jag älskar också att hålla på med mode !
det är bara så jag.
mina allra bästa vänner heter ellinor, hon är 14 år gammal men jag är några månader äldre
jag har känt henne hela hennes liv hahaha :D , hon bor i hammarkullen inte så långt bort ifrån mej.
min andra bäste vän heter anas, han är 15 år gammal och bor framför mej,
dom två är dom som jag verkligen berättar allt till. tack för att ni finns, verkligen !
jag kommer att blogga mycket om mitt liv, kändisar , mode och massa massa kul !
det händer ju massa saker i en tonårings liv right ? :)

skulle bli riktig glad ifall ni skulle komentera lite ohså, och berätta lite om er själva :)
de va allt från mej just nu. ska iväg o äta lite ohså
bloggar säkert senare
tjingeling *

Kommentarer
Postat av: Jossan

Hej hej! Jag heter Josefin
Jo jag måste säga att du har en väldigt fin blogg! OCh ja.. Därför tänkte jag fråga om du ville Hjälpa mig med min nya blogg.. jag har haft en förut men den var jag inte så nöjd med, men nu har jag en ny och tänkte fixa den, Det skulle vara jätte snällt och jag skulle bli jätte överlycklig nästan, Det skulle veerkligen vara något stort, Och då kanske man kan vara så här bloggvänner:D det skulle vara roligt,
Tack så mycket

2008-01-20 @ 16:44:13
URL: http://Justcallmeangel.blogg.se
Postat av: stella

Hej hej. Pratar du någon thai?

2008-10-22 @ 19:52:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0