lista :)

eftersom ni inte vet så mkt om mej,  så lägger jag in en lista så får ni veta lite mer om mej :)



Vilken årstid tycker du bäst om? Självklart sommaren.
Brukar du sjunga i duschen? ivland .. mest när jag är ensam eller när jag vill irritera min mamma.
Vilken sport tycker du är roligast att se på tv?  ingen .. !
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?   ja de gör jag nog.
Vad är viktigast för dig?  familj, vänner & pojkvän.
Laddar du hem musik och film från Internet? Ja, det gör jag :)
Vad skulle du göra om du vann en miljon kronor?  shoppat, resa .. allt jag vill (a)
Vad är det bästa med julafton?  presenter haha :$
Tänker du mycket på ditt utseende?  jaa ...
Vad får dig att slappna av?  lyssna på musik, ligga på sängen och prata i telefon .. massa mer.
Tänker du ofta på sex?  fråga solin (a)
Är du skyldig någon pengar? noooope, thankgod
Är du mörkrädd?  njaaee ... ibland.
Vilken färg är snyggast?   gilllar alla färger, men mest gult :)
Tycker du matte är svårt?  jaa :( hate it.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder?  nej absolut inte
Vad skulle du helst vilja vinna i en tävling?   money money money !
När går du upp ur sängen en typisk helgmorgon?  tolv på dagen ..
På vem/vad avreagerar du oftast din ilska? hmm ... mina vänner.
Tycker du rökning/snusning borde förbjudas i lagen? japp !
Har du piercing?  nope, men snart i naveln :)
Bråkar du och dina syskon ofta? nope, inte alls faktis :D
Vem är den viktigaste personen i ditt liv? mamma&pappa
Läser du ofta böcker?  nja, lite då o då
Vad föredrar du för sorts filmer?  komedi :D
Vad slösar du mest pengar på?  kläääääääääääder !
Vill du gifta dig?  när jag blir stor ? japp :)
Vill du ha barn? ja... why not? (när jag blir stor)
Vilka tv-program som går just nu har du fastnat för? just nu ingen .
Vilka länder har du varit i? thailand , iran, danmark & amerika
Vilka husdjur har du haft innan? hundar, fiskar ..
Solar du ofta? när det är sommar eller utomlands så ja, love it. men ska börja sola solarium snart har tappat färgen :(
Är du bra på att laga mat?   Njae, sådär.
Var badar du helst?  utomlands :)
Vad dricker du för alkohol? -
Vad använder du för droger?  använder itne droger haha.
Vilka djur är du mest rädd för?  ormar !
Vad tycker du om monarkin? vad är monarkin ? :o
Vilka språk kan du? svenska, engelska, thailändska lite franska&persiska
Har du någon gång skadat dig allvarligt? ja.
Vilken kändis är hetast? chris brown, channing tatum :)
Gillar du att dansa? Jag älskar att dansa!
Vad har du för klädstil?  -
Är du flygrädd?  nja. såådär
Vad tycker du om rökförbudet på krogen?  vah?
Vad dricker du helst när du är törstig?  vatten/cola
Vilken är din favoritglass?  PIGGELIN :D
Tror du på ett liv efter döden? hm...  i dunno ?
Vilket kaffe sörplar du helst?  dricker nt kaffe så ofta, men om jag gör ska måste de va extra mkt socker!
Vilket mobilmärke föredrar du? sony ericson :)
Vill du gå ner i vikt? nope
Vad har du för personlighet?   hm,   kommer itne på :p
Har du varit deprimerad? jaa "/
Tycker du om sushi? Ja, det är jättegott!
Tror du på livslång kärlek? det är nog svårt att uppnå. men kämpar man så kanske det går..
Vad äter du helst när du ser på film?   chips & godis
Lever dina föräldrar tillsammans? japp :)
Skulle du vilja träna någon typ av kampsport? ingen aning, har tränar karate för ett halvt år sen .. men tröttnade
Har du tandläkarskräck?  jaa..
Har du någon gång haft självmordstankar? noope.
Är du en morgon eller kvällsmänniska?  kvälls'
Vilken hårfärg har du naturellt?  mörkbrunt
Biter du på naglarna? ja, INTE BRA !
Är du beroende av något?  ja, muusiiik !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0