sommarlängtan

har inte bloggat tidigare idag för har gaft så mkt att göra ..
kom hem runt 4 tiden från skolan, va lite vid datorn ohså o brände bilder till cd ohsånt shit.
sen gick jagh till mitt rum o kollade på made, next och dismissed :D me like ..
menmen,  vi fick tillbaka våra so prov idag och jag fick 21 av 33 allså 3 poäng från vg
jag blev skit glad faktis :D , är nööjd ....  jag förbättras ju.
menmen .. asså gud va jag längtar efter sommaren
slippa tjocka kläder,  sola bada o massa shit ..
längtar verkligen ! , någon som längtar till somaren lika mycket som mej?
vad har ni för planer inför somaren då?

själv ska jag nog åka till iran, för min kusin ska gifta sej och man måste ju vara där
kanske till thailand också, me inte säkert än ifall vi hinner eller itne "/
menmen .... , sen ska jag nog bara va i sverige o njuta av sommaren helt enkelt :D

några bilder från sommaren 07 underbart var de, i miss it <3
image38 
image37
image39
image40
[ 1&2:a bilden på mej&solin från sommaren när vi va i näset me klassen]
[3&4:e bilden på mej när jag va i thailand]


Kommentarer
Postat av: Solin

längtar också efter sommaren, tvä mycke också!

2008-01-30 @ 18:56:14
URL: http://solins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0