tillbaka igen

har inte bloggat på flera dagar för har nt orkat,
men såhär har dagarna sett ut :

lördag:  på morgonen va jag&yasmin i stan för att köpa present till zoko,  vi köpte ett par jeans&2 tröjor till henne
senare så var vi på hennes fest,  början va de katastrof men senare blev det as roligt faktis
battle oh grejer damn :D ,
idag (söndag):  vaknade upp och såg att jag va ensam hemma, mamma va i stan och pappa på jobbet.
dansade i typ 2 timmar o va vid datorn, kl 6 gick jag hemifrån till danshuset (där jag dansar)
dansterminen har börjat igen, såg verkligen fram imot de och dt va så skojigt att börja dansa igen <3
 
detta är nog mitt sista inlägg, ska in till mitt rum kolla lite på tv
sen ska jag sova, börjar 8.20 imon
men här är några bilder från zoko's fest, enjooooy <3
image27image28
1a bilden: jag, igal & yasmin
2a bilden: havin, jag, pegah & rim.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0