;

dagen blev inte som jag hade tänkt mig,
solin kunde inte , jasmina kunde inte & benin var med sin babá
så jag va hemmma till runt halv sex tiden sen kom solin äntligen hem
vi gick runt lite och hade inte sådär speciellt roligt
sen tog solin mig till en körsbär träd vid dagiset
och hon ville att jag skulle klättra o plocka körsbär
jag vägrade först, men vem kan motstå från körsbär?
så jag gick upp på en typ stång eller vad man nu ska kalla de för
och drog i grenar och fick fram lite färska körsbär
fick lite ont i magen efter, men shitsamme !
sen tog hon mig till en annan jätte stor körsbär träd
den var enoooooooooooooorm !
och jag lovar de fanns typ mer än tusen körsbär i trädet!
vi kunde inte göra så mycket mer än att bara titta upp på alla körsbär
träden är för stor för att jag ska kunna klättra upp *buuhuuu*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0