fredag

idag var jag i näset igen med tjejerna, och alla va kurder idag igen utom jag haha
det var också riktigt härligt, fastd det var inte lika soligt som igår då
kall vatten, bikini sträck &
men ialf, denna dagen är endå den bästa dagen på länge
ni undrar säkert varför?..
jo det är så att jag såg mitt ex idag, och jag har precis inte typ yappat känslorna
hade inte sett honom sens skolavslutning, nästan 2 månader sen
så kan ni förstå hur glad jag blev?
jag lovar ingen kunde må bättre...
men iallafall ska inte sitta här o babbla massa grejer om de nu.
imorgon ska jag till veronica & titti , vi ska grilla med våra mammor ohså
kul kommer de bli, är jätte sugen på att grilla´& hoppa studsmatta!
skojskoj,
asså ni tycker säkert att de tråkigt utan bilder ohsånt
men jag glömmer hela tiden att hämta kameran med mig
och jag som är så lat orkar verkligen inte gå till mitt rum o hämta den,
förlåt för de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0