hemma igen

hemma i sverige igen, har faktis längtat lite
men vill endå va kvar i thailand,
saknar bara vännerna ohså.
flygresan från thailand var jätte bra, tiden gick snabbt
för jag sov hela tiden verkligen första gången jag sovit så mycket
när jag flyger, men det är ju bara bra.
sov så mycket att jag missade maten !
men de gjorde inget, vaknade igen när de var frukost haha!
men ialf, idag landade vi i stockholm runt sju tiden
och klockan 20 över åtta åkte vi ifrån stockholm till göteborg
va framme runt 9 tiden, pappa kom och hämta oss
så kom vi hem, packade ut grejer lite ohså
har inte alls shoppat så mycket denna gången
har varit sjuk och jag har själv inte haft så mycket pengar efter att jag köpte kameran.
men de värt de ! :D
efter jag packat ut klart så va jag inne i mitt rum o sjöng på min nya kareoke/dvdspelare maskin
och eftersom varken min mamma eller pappa ville vara med o sjunga
så fick jag göra de själv, mysigt var det ialf ...
snart ska jag äta sen ska jag nog hitta på något att göra i mitt rum,
antingen sjunga mera kareoke eller kolla på film.
nu har jag skrivit så mycket så jag tror itne ni orkar läsa mer
men om ni vill kolla på bilder från thailand
så kommer jag nog lägga ut de imon eller så,
kanske idag om jag orkar
vi får se hejdååå söötingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0