miss universe



miss venezuela blev ju miss universe 2008,
vad tycker ni ?
själv tycker jag att hon är jätte vacker.
jag tycker också att miss amerika va fin
men så synd att hon ramlade när hon kom ut till scenen
i sin fina klänning. usch då!
skulle verkligen inte kunna tänka mej vara i hennes situation då
tänk er, flera miljontals människor ser på !
men hon klarade det ganska bra endå tycker jag :)
oh va trött jag är, klockan är ju bara 22.00
men i thailand så är klockan 03.00
tar nog lite tid innan jag vänjer mig bid svenska tiden
men nu ska jag göra mej iordning för läggdags,
byta om till shorts& linne , borsta tänderna
tvätta ansiktet, krypa ner i sängen
& sätta på låg musik.
låter gött vah?
nej nu drar jag!
godnatt på er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0