sista veckan i thailand

sitter po internet cafe har i thailand, oker hem po sondag
jag bode vill o inte vill, men saknar vannerna o annat..
har faktis varit sjuk enda sen fron forsta veckan jag kom, trokigt faktis
att man blir sjuk precis nar man ee utomlands..
jag har kopt kamera, de blev den jag blogga om i forra inlagg
ar jatte glad for de faktis hihi,
min tid tar slut om ungefar 20 minuter...
ingen inne i msn , bara favooriten rasha :D
alla ar nog i gothia , fyfaaaan va suur jag ar !
jag som verkligen lengtat efter gothia och so missar jag de
och kommer tillbaka till sverige 3 dagar efter gothia . fan!
menmen, va ska man gora..
har inte so mycket att blogga om
bloggar nog igen nar jag ee hemma i sverige
hejdoooooooooo sotisar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0