tisdag

vaknade upp imorse runt halv elva tiden, sov verkligen jätte gott
så skönt att sova på sin egna säng igen, i thailand sov jag bara på hårda sängar
inget skönt alls! menmen,
fixade mig ohså sen åkte jag först ner till angered för träffa jasmina & solin en stund
sen åkte jag till stan och träffade ellinor.
vi gick runt lite i stan sen handlade vi kakor & energidrickor i hemköp
sen gick vi till glassaffären och köpte varsin jätte våffla
mums säger jag bara.
vi gick o satte oss vid den stora fontänen i avenyn
sen flytta vi oss till gräsmattan.
efter de gick vi hem till mej en stund sen åkte hon hem.
men här är dagens outfit ialf:
 
skinjacka: mammas gamla
t-shirt: thailand
jeans: morgan, usa
skor: h&m

jag gick hemifrån såhära för trodde att de inte va så varmt
men när jag kom ut så va de stekhett, så fick ta av mej jackan.
imorgon blir de nog bekväma shorts!
om de blir lika fint väder förstås.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0