ursäkta ?

vet ni vad jag är riktigt trött på?
ordet thaihora.
ingen har kallat mig så, men jag stör mig verkligen som säger:
i thailand finns det jätte många horor och blablabla.
asså vad fan är det ni går runt och säger,
menar ni att de bara finns sånnai thailand eller?
 finns ju fan i alla länder, ja alla länder!
och vadå tror ni verkligen dom som är '' horor'' nu vill va de eller ?
tror  ni att dom tänkte när dom va små: åh, när jag blir stor vill jag vara en som säljer sex
visst, de kanske finns några som tycker om sånna grejjer,
men vissa tvingas jobba med sånt för att kunna överleva.
de så mycket vi inte kan veta om deras liv,
vad dom egentligen går igenom.
vet verkligen inte varför jag skriver om detta
men har tänkt på det ganska länge,
är bara så trött på det.
usch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0