sholahopp sholahej

herregud vilken skön dag!
fanns så mycket gott föräldrarna hade fixat asså
grillade kyckling, kött,vitlöksbaguetter, SUSHI o såå mycket mer
kände mig så lycklig hahahaha!
efter maten så klädde jag&veronica ut oss, jag som typ 70-tals brud
o veronica som.... eh jag vet inte vad.
jätte roligt var de, och vi tog massa kort efter vi tagit på oss
såklart visar jag några , enjoooooooooooy !
  
min outfit


dansade tror jag,


vi är så snygga, visst?

veronica sitter och jag rullar år helvetet.

vi älskar bilden.

jag posar och titti ville visa sin rumpa

Kommentarer
Postat av: Mona

Grym outfit, man blir glad av den, speciellt när du posar i sommarvädret :)

2008-12-15 @ 22:37:25
URL: http://claudiaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0