fredag

vad är de för skit väder egentligen? det regnar !
gud va tråkigt att de ska börja bli sån väder när de sommarlov, usch
men idag ska jag träffa min vän nikolina i stan runt 2 tiden, har saknat henne jätte mycket.
så snart måste jag gå o fixa mej, ligger fortfarande o degar i sängen..
men iallafall, igår va jag ute en stund med hetingen abbe , sen åkte jag ner tilll angered
för att vara med rasha, amel & chanel, skojjskojj.
är jätte hungrig nu skulle bivit jätte glad ifall jag knde få frukost på sängen hahhha'
äh, jag tror på lyx! men nej nu ska jag upp från sängen gå ta en snabb dusch & sedan fixa frukost
hejdååååå sålänge!


Kommentarer
Postat av: B

Tanya&Abbe<33

2008-06-13 @ 15:04:25
URL: http://beno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0