måndag

har inte bloggat på flera dagar för har verkligen inte orkat
kommit hem runt 9 tiden varje dag, ätit & varit lite vid datorn
sen gått lagt mej, men passar på att blogga lite nu :)
dom här dagarna har jag bara varit med nikolina, chiiiiiiillat me henne !
hm, idag gick jag jag och gjorde en ganska viktig sak, ganska personligt
så jag tar inte upp de här i bloggen, nikolina var också med.
sen gick vi hem till henne och så mumsade vi oss nudlar. godaste !
imorgon ska jag vara med mina favorit tjejer, ska vara hemmos jasmina runt 12 tiden
sista dagen ju , åker till thailand på onsdag .. nej gud va jag kommer sakna allt!
precis nu när allt har blivit så bra :( nänä ...
men ialf, igår köpte min mamma en mp3 till mej
det blev en creative zen, den jag funderade på att köpa för några månader sen
ja den fick jag av min mamaaaaaaa igååår vet itne varför, men jätte snällt!
Perfekt till resan, på flygplanen :) för min mobil är lite trög nu efter alla gånger jag tappat den.
                                      

Kommentarer
Postat av: Nikolina

nänä! så söt :D

2008-06-24 @ 01:44:26
URL: http://mjaubaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0