måndag

idag försvov jag mig 2 lektioner, hade årets huvudvärk när jag vaknade så orkade verkligen inte..
sen ringde solin o sa att jag ska komma så jag gick upp gjorde mej i ordning sen gick jag till skolan,
hade bara en lektion, sen bamba. de blev ris med kebab gryta mumsigt va de :)
efter skolan gick jag hem, städade lite här hemma o sen kom älsklingen till mej.
vi lås i sängen o lyssnade på musik ohså, riktigt skönt var det.
sen somnade han o jag va i hans famn, jätte söt är han när han sover .
kunde inte röra mej för ville inte at than skulle vakna, men ville byta låt så rörde mej lite
så vaknade han, dumma mej!
efter en stund gick han hem,
runt kl 6 kom min mamma, vi åkte hem till ellinor
så va me henne en stund sen åkte vi hem igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0