onsdag

orkade itne gå till skolan idag, verkligen inte.  hade så ont i magen
men tvinade mej upp,  söutade runt 11:20 sen tränade jag & yasmin på att sjunga
vi ska ju uppträda på skol-avslutning.
efter de så pratade jag med hama ohså, och vi har bestämt oss för att göra slut.
jag mår inte dåligt ellerså, de blir säkert bättre såhära.
vi harr endå kvar varandra som vänner o det känns gött :)
och niorna hade bal idag, så jag gick hemm till luljeta o sminkade henne & benin.
sen gick vi ner till skolan o såg alla fina människor, shiiiit alla va så fina!
man längtar j till sin egna bal ! ooh 1 år kvar :)
tog såklart lite bilder, men itne så mkt för orkade inte...
efter de va jag ute me solin en stund tog lite bilder,
sen kom vi hem till mej, åt kladdkaka , glass & jordgubbar.
mumsigt!
image280
några tjejer, jasmina (med svart) i love her ! så himla vacker

image281
några fina pojkar
image282
där ser vi favoriten, heeting !
image283
människorna :)

Kommentarer
Postat av: Jasmina

Love u even more baby !

2008-06-05 @ 13:53:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0