på sängen,

kunde inte sova, så tog fram datorn.
ligger och lyssnar på musik, och tänker om jag ska kolla på
room 1408 eller vad den nu heter eller inte. den är ju läskig..
och de helt mörkt i rummet och jag är själv. scaary shit!
annars så har jag hämtat en annan film, thailändsk också skräck,
handlar typ om enäggstvillingar, den ena är så avensjuk på den andra och dödar henne
och den döda spökar runt o jag vet inte vad, spännande.
men skulle nog inte våga kolla själv... brr!
föresten, vad är de för väder ?
seriöst, nu när man äntligen har sommarlov blir de skit väder
va sur jag blir.
men jag åker ju endå till thailand nästa onsdag
va skönt de ska bli, men kommer sakna vännerna <3

Kommentarer
Postat av: B

Hahaha den tiden snackade jag med I <3 (:

2008-06-15 @ 11:13:32
URL: http://beno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0