söndag

har inte bloggat på många dagar, för har itne orkat.
när de så fint väder är jag ju uta hela tiden, menmen.
såhär har dagarna sett ut :

torsdag : hela klassen åkte till vrångö, vi fick åka med lenas båt hur mysigt som helst
jätte fint va de i vrångö också, men så hände nåt riktigt hemskt!
jag badade och kunde inte komma upp och min kompis yasmin skule hjälpa mej uppp
hon sträkte ut handen sen halkade hon i vattnet .. och hon hade min kamera i hennes tröja!
typiskt, nu funkar itne kameran. min mamma blev jätte arg såklart
jag är jätte ledsen, för nu har jag ingen kamera att fota med, visst jag har ju kamera i mobilen
men herregud WOW va bra den är då. åååååååhhh!!!!!!!!!
men ialf, efter vrångö åkte jag&solin till näset hon va me sina kompisar
och jag va me hama&daniella, daniella åkte hem så va de vara jag och hama kvar (vi är inte tillsammans)
vi hade jätte kul tillsammans, badade o solade o runt halv åtta tiden åkte vi hem.



fredag: nationaldagen då, ingen skola.
träffade rasha, amel & mona o angered, vi handlade massa gott
sen åkte vi till ngn sjö(?)  i rannebergen och solade, jag&amel badade.
jag tappade halsbandet som hama gav mej i en sån här brygga
trodde först att den ramlade i vattnet men den hamnade på typ en grejj under bryggan
fick årets panik och trodde att jag aldrig skulle få tillbaka den, men tjejerna va så duktiga
och fick upp den till slut. gissa om jag blev glad?


lördag:  träffade massa människor i stan runt 2 tiden.
min kompis veronica frågade ifall jag ville hänga me dom och bada o jag sa visst.
när jag kom fram såg jag att alla människor va afrikaner. ja jag vet, kände mej lite utanför haha
men en tjej kom från indien/uganda& iran, och hon va vit. jippiee haha
vi åkte till delsjön, vi badade direkt jätte skojj va de.
sen spelade vi beach volleyboll med några andra människor. skojjskojj ...
bilder kommer senare.

söndag: vaknade runt halv 1, legat i sängen en timme elrså sen gick jag upp
och gjorde frukost, nudlar.. älskas!
nu sitter jag bara på datorn o lysnar på musik.
senare ska några tjejer till benins trädgård och grilla.
roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0