söndag

tråååååååååk väder, det regnar som fan !
idag åkte jag ner till angered och hyrde film. hyrde filmen
a walk to remember, jätte gammal men hade aldrig sett den
sen åkte jag&ellinor ner till titti. vi kollade på filmen ohsåå
jätte bra & sorgligt, sen körde vi singstar.
nu är jag hemma, har precis ätit och är jääätte mätt...
i spårvagnen satt jag och tänkte ''hur mycket har jag gjort för den killen egentligen?''
tänk hur mycket jag älskar/älskade honom,
känns faktis lite overkligt att vi itne ens snackar längre.
inga mera sena samtal som gör så att jag får krypa
under täcket så itne mina föräldrar hör att jag pratar i mobil med honom,
och aldrig mera ringa honom såå tidigt på morgonen
och höra hans morgonröst , när han säger '' HAAALLÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ ?. JAG SOOVER! ''
eller inte heller få höra honom sjunga apologize eller i will always love you mera..
det är nu dax för mej att gå vidare,
men han kommer ändå finnas i hjärtat, 
glömmer aldrig våra 11 månader tillsammans hama, aldrig <3


Kommentarer
Postat av: B

fyfan :( ..

2008-06-15 @ 22:53:35
URL: http://beno.blogg.se/
Postat av: SOLIN

Jättebra låt ändå fall den är gammal. :) och synd att ni gjorde slut, ni passade ju jättebra tillsammans.. :/



Haaa de bra!

2008-06-16 @ 00:32:58
URL: http://ssolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0