söndag

jag & ellinor somnade runt kl 8 på morgonen
snackade med älsklingen till kl 7 sen kollade jag&ellinor på film på sängen
filmer heter nånting room 1408 elr nååt jag är inte säker , jag såg mindre än halva sen blev jag jätte trött
så vkanade vi igen runt 1 tiden, fixade oss ohså sen gick vi hem till almir.
älsklingen va också där, så vi kollade på film ohsånt :) riktigt skojj va de ialf.
senare va vi ute en stund sen gick hama hem, så kom jag&ellinor hem till mej o åt
sen åkte hon hem,  nu sitter jag bara och har trååkigt.
men här är några bilder från hammarkulle karnevalen igår 
lägger inte in alla för orkar inte men några blir de iallafall  :
image266
kurdisk dans

image267
los cophihues (vet inte hur de stavas)

image268
mixed colores , jag&ellinor gick där förra året. haha!

image269

image270
mini-donuts 15 st för 20 , billigtbilligt !

fanns såklart mera grupper som dansade ohsånt, men orkade inte kolla på hela
karnevals tåget, tog itne så mycket bilder heller.
menmen de  blir bra så,
hajdåå §


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0