thailand

shit, tänk att jag åker om några dagar !
ondsdag åker jag då, men har itne börjat packa än
ska nog göra de på måndag eller så,
men kan bara itne tänka på vad jag behöver köpa..
solkräm har jag redan köpt, funderar att köpa sån här
spray för håret som man får strand-look av ni vet,
skulle faktis bli jätte bra till thailand... får nog handla allt i helgen eller så.
men jag är som jag är jätte ledsen över är de att jag inte har någon kamera :(
de gööööööööör ont !
jag som värsta planerat att ta kort på flera ställen o lägga ut de i bloggen,
men nej nu är allt förstörd :(
men ifall jag hittar någon bra digital kamera i thailand köper jag de där,
om de billigare än i sverige såklart,
här är några bilder från thailand som jag tog när jag va där i vintras/sommaren 07


3 minuter till polen från vårt hus,


och 10 min ifrån vart ja bor, gött.


ja där ser man mej (a)

den natten son jag exakt där va jag satt, j
ätte mysigt att sova vid stranden & se soluppgången!


på båten påväg till elefant-ön, ville bara hoppa in i vattnet - UNDERBART


jag står på vårt nya hus som håller på att byggas,
visar bild senare och visar hur den ser ut nu.


stranden, solnedgång

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0