tisdag




idaaaaaaaag vaknade jag runt 12 tror jag, men legat med datorn på sängen
och min frukost blev bara en bit melon, klockan ett började jag fixa mej
sen åkte jag till gamlestadstorget för att vara med nk,
hon jobbade 1 timme sen åkte vi hem til henne
vi lagade mat, kött med pasta i typ tomatsås eller nåt & sur sallad
jätte gott var det faktis, åkte hem halv åtta
var hemma halv nio satte mej lite på datorn ohså
sen tog jag en snabb dusch & sen åt mej mat,
indisk mat mumsie ..
juste åker ju till thailand om 1 vecka :o
känns lite overklig faktis,
neej men nuuu ska jag in till mitt rum
och kolla på EX-EFFECT & NEXT (repris såklart)
bloggar kanske senare när jag sitter på den bärbara datorn.
hejdå sålänge <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0