tisdag



kvällen kunde inte blivit mysigare, även om jag myste för mej sjölv hihi
men 27 dresses var faktis rätt bra, rekomenderar :)
kunde inte somna förrän halv fem igår, och nu är kl bara 11
så jag har inte sovit så mkt, menmen ingen fara!
har endå rätt mkt att göra idag,  eller asså de känns som de
och jag vet inte varför.. har redan packat alt färdigt
har typ bara hämtat me mej 3 par shorts & 3 tröjor
2 klänningar, ska fylla på väskan när jag är i thailand thihi (a)
men snart ska jag träffa tjejerna i dalen,
hör av mig när jag kommer hem, eller kanske när jag är hos jasmina ?
vi får se, ha det bra ! :)

Kommentarer
Postat av: Natha

mysig sommarbild:D:D

2008-06-25 @ 21:00:12
URL: http://nathabee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0