tisdag.

äntligen sommarloooooooooooooooooooooooooooov <3
idag vaknade jag kl 20 i 7. sminkade mej oh allt och kl 7 ringde jag hama för att väcka honom.
vi skulle träffas 20 min innan och vara lite me varandra ohså
när jag ringde honom sa jag att an måste gå upp på direkten o fixa sig han ba aa aa jag ska göra de.
han skulle vara hoss mej 20 i åtta men när klockan blev så mkt var han inte här!
så jag ringde till hans mobil, så hör jag honom snarka. gissa om jag blev suuuur!!
sen rinde jag igen han ba oj oj oj jag glömde jag kommer nuuu.
o så kom han efter en halvtimme!
men vi fick ändå inte gå in förrän kl 9 ellernåt...
alla som skuille uppträda ellerså skulle till skolan tidigare för att träna
jag& yasmin sjöng everything i do, jag började med 1a vers & refräng
va jätte nervös, de hördes på min röst också.. men de gick helt okej
kan försöka skaffa video på de nån dag
efter skolan va tjejerna hos tamara,
gick hem efter en stund för hade ont i huvudet & va snurrig
dagens outfit kommer senare, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0