tisdag

skola idag, sen runt 2 tiden fick vi sluta.
va hemma en stund, packade mina grejer o laddade kameran sen åkte jag ner till angered
för att träffa ellinor, vi gick in till ica & lidl för att handla
efter de gick vi till rannebergen för att sola & bada, riktigt skönt var det i vattnet.
jätte skönt att man äntligen kan bada ute, wihiii !
vi va där runt 4 o åkte hem runt halv 9 , jätte sköönt.
vi pratade om gamla minen.. härliga tider.
va hemma runt 9 o har bara ätit o itne gjort nåt mer.
imorgon ska jag hem till älsklingen jasmina för att fixa hennes smink&hår ,
sen efter de ska jag fixa lulle's hår (locka)  för dom har baaaaaaaaal !
och föresten så fick vi dansa vals idag i gympan med 9:orna , skojj skojj.
mn ialf, här är några bilder från idag då så kommer dagens outfit lite senare ! :D
image276
vårrullar, 4 energidrink, kladdkaka, chips, riskakor, godis <3

image277
vår utsikt.
image278 
HAHAHA, jag jagar bort ankorna som ville äta upp våra grejer. bitches!


Kommentarer
Postat av: Solina

hahaha bäst är du

2008-06-04 @ 22:50:31
URL: http://solins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0