torsdag

ädrade planer igår, nikolina orkade inte träffas så jag åkte till stan
med min  kompis titti istället, vi gick först runt lite
sedan gick vi och åt sushi - UNDERBART !
kom precis på att de jätte billigt sushi i thailand, ska mumma i mej som fan !
men iallafall. efter de åkte vi hem till henne kollade på film
och vi åt tacos till middag. senare kollade vi på film igen (a)
ja kunde inte somna förrän fem , men måste säga att jag hade väldigt skojj för mej själv
hahahahahha *
somnade runt 5 ialf, och titti väckte mej klockan 10
vet ni vad jag har märkt?
att varje person som har försökt väcka mej
brukar alltid PILLA på mej, asså daamn haha !
som jasmina, hon petade i mina öron så jag vaknade
och nu så pillade titti på min mage.
konstigt att jag ändå vaknar hahaha.


Kommentarer
Postat av: B

Jag vet vart jag ska petta dig nästa gång hahahahhahahahahahahhahahahhaaha <3<3<3

2008-06-20 @ 00:07:43
URL: http://beno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0