00.35

sitter här o tråkar, dricker min goda vanilj té och lyssnar på musik
chattar inte med någon just nu, åh tråk !
mitt rum är riktigt stökigt och jag orkar verkligen inte städa de.
får vänta tilsl imon när elli kmr dårå ...
snart ska jag nog in till mitt rum & sätta på ngn film o kolla på de tills jag somnar
asså jag somnar allltid me tv:n på haha.
idag när vi va i stan la ellinor sån nagellack so smakar äckligt så man nt ska bita sina naglar på mina naglar
okej, jag bet förut på mina naglar om jag ska erkänna, men inte så mkt längre
och den nagellacks grejen smakar verkligen skit ! eww ..
image123
en gammal bild från jasminas birthday party, riktigt skoj va d :).
jag med blå, och på sängen med kameran är solin haha.

Kommentarer
Postat av: Malin

okej =) tack för tipset då =) sovit gott?

2008-03-15 @ 09:56:58
URL: http://chakrat.blogg.se
Postat av: Malin

tack det samma :D allt bra med dig? =)

2008-03-15 @ 10:00:52
URL: http://chakrat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0