&

dagens låt:  collie budds - panty
dagens frisyr:  i skolan utsläptts , nu hästsvans
dagens smink: rouge , mascara & läpglans
dagens klädsel: ljusa styprörjeans , tunika , kofta & svarta klack
dagens händelse:  att jag va super nära att halka i skolan framför alla & jag skrek jätte högt haha as pinsamt,
dagens vill ha i allmänhet:  sommar nu nu
dagens materiella vill ha:  vita tygskor
dagens beroende:  min hemgjorda cola glass
dagens tråkigaste:  att jag måste plugga på franska.
dagens köp:  1 klubba & godis bit
dagens mat:  i skolan soppa & bröd, hemma nudlar o nyss ris med ngn thailändsk gryta
dagens mående:  är lite yr, men inte så farligt.

Kommentarer
Postat av: Malin

ah okej =) så du har testat båda? =)

2008-03-14 @ 23:35:02
URL: http://chakrat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0