fredag,

jippie, helg helg helg !
jag försov mej till franska provat idag, haha men dom säger att de va svårt , 3-4 sidor långa.  suck.
franska är ett vackert språk, men det är bara för svååårt !!
men jag har faktis blivit bättre på de, skulle kunna klara mej ifall jag skulle typ åkt på semester i en vecka elr så
(tror jag ialf)
menmen, idag har jag haft engelska glosprov då, jag som glömde min bok hemma så kunde nt träna på
så jag tränade på rasten 10 minuter innan vi gick in och guess what?
jag klarade mej super bra ! :D
*stolt * hihi ..
efter skolan träffade jag ellinor, vi gick till stan
jag köpte högmidja jeansshorts från bling, jag som har letat efter de jätte länge :) blev överlycklig.
& typ en klänning elr va man ska kalla de för från gina tricot.
efter de gick ci o köpte varsin grilla panini , tror jag den hette elr kanske pinanni ? hahaha minns inte
de ba ett måste för mej varje gång jag går till stan, de en baguett med ost&salami i
o dom grillar den & den bli platt mumsilibaba.
imoron kmr elli hem te mej o sover över, runt 2 tiden
kulkul,  visar upp bilder på dagens inköp imorgon för har nt tagit kort på de


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0