i'm baack

nu ska jag nog börja blogga igen ! :D , har nt bloggat på två veckor (tror jag)
men ald, im back ! (a) .. här är ialf några saker som har hänt :

- jag praoar just nu, andra veckan på en dagis i majorna, resan till dagiset tar runt en timma ...
skit skoj faktis, söta barn ohså .. gooood mat haha!
- jag har funderat på att börja fota ohså .... , har märkt att jag tycker det är skojj ....
- förra veckan hade jag vääääääääärsta magsjukan ..kjunde nt sova på hela natten vaknade typ varje halvtimma och spydde oh massa shiit, jag guess what? jag va inte den enda utan de fanns barn/personal i dagiset som också fick de ! :o wieeerd ..... hade kocken lagt ngn slags gift i maten elr vad ? haha !
- de sägs att de spökar i dagiset jag praoar i , idag när jag va ensam me malin ( en skit go dagisfröken här på dagiset) så sänktes radion från ignenstans o vi båda va typ 5 meter ifrån den.
och så berättade hon att förut hade den dagiset vara psykopathem oh massa sånt, och ett barnhem där de bodde 40 ungar. , så ni vet så är den dagoset också natt-dagis ibland brukar de finnas barn som sover över ohså.
så berätade hon också att ngn dagis fröken här skulle joba natt, när hon stoppade om en liten flicka sa flickan att hon inte kan sova utan sin docka så fröknen gick ner o hämta dockan sen så somnade flickan
o när dögisfröknen kom tillbaka så såg hon dockan sitta långt ifrån flickan. awiii .....
och en annan gång, när hon gick till köket så såg hn att ngn hade värmt muffins i mikron, ingen va där & + man får inte ha muffins på dagiset för de finns barn som är allergisk mot de ... läskigt tycker jag ialf ...
finns mer , men okrar nt skriva hahahah ni tycker typ att de låter as fjantigt men helt seriöst blev jag faktis skrämd haha ..... menmen.

de har nt hänt så mkt mera faktis .... , boring life.
imon börjar jag 11 yes så gött,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0