lördag

vaknade halv elva, ringde och väckte älskling direkt så han skulle komma i  tid,
efter så ringde jag o väckte solin.
efter de så låg jag i sängen lite till sen va de dax att gå upp o fixa allt ...
provade mammas loreal mascara som ska FÖRESTÄLLA vattenfast men neeeeeeeeeeeej
bajs på den ... , de blev värsta svart runt ögat ohså !
menmen, mötte solin, essam&hama i gsten centrum o kilalrna va jätte nära att missa bussen
men som tur så va bussen lite försenad (a)
vi badade i valhalla istället för åby för dom stängde kl halv 4 å vi skulle aldrig ha hunnit dit ..
men de va endåå okej i valhalla, förutom att några killar där i simhallen glodde på oss hela tiden
dom kände hama&essam då, dom hade sån glasögon grejj som man kan kolla under vattnet med
o dom kollade alltid ! blääää .....
efter de gick jag&solin in till stan för att äta
hon åt mcdonalds & jag burger king ... me loooove

dagens outfit:
image94 image95

everest jacka ; stadium
svarta klack: lindex
rosa tunika med gråhjärtan :cubus
örhängen: UVX
jeans : thailand
lv halsduk: thailand
väska: thailand.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0