måndag,

idag har jag varit i allum  & klädkällarn med min mamma, ellinor & hennes mamma.
hittade sååå mkt fint,  men fyller år om 3 veckor och de är då jag får stor shoppa !
ååhhhhh.   sen va jag hemma hos ellinor .. gjorde ignet speciellt åt tacos sen gick jag för att sola
men när jag kom fram till angered så va de redan stäng !
och fick vänta på bussen i 32 minuter jävlar va kallt de va & hade tygskor ..
men nu är jag hemma o har på mej carna sockor & kläder,  mumsar i mej godis som jag köpt från godis havet
mmmmmmmmmmmmhm .... imon kommer älskling dåva :)

Kommentarer
Postat av: CAZZIS

Ha en bra kväll hörru ;)

2008-03-24 @ 20:56:28
URL: http://cazzis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0