min kärlek,

blommor är fina ,men  men nån dag kommer de att vissna
till skillnad från din kärlek, som har aldrig vissnat eller dött .
jag är så förtjust i den kärleken som du ger mej,
tack förr du brytt dig om mej, det har varit jobbigt för dej
men du har endå aldrig lämnat mej,
vi har haft dåliga tider tillsammans, men du har alltid stått kvar ..
du får mej att gå över allt de dåliga, och se saker o ting på de positiva sidan min ängel.
du ger mej styrka för att kunna kämpa vidare,
om jag har gjort nåt fel, vet jag att jag fortfarande har dej vid min sida.
det får mej att inse hur lycklig jag egentligen är över att ha dej som min pojkvän.
ingen förstår vilken vacker kärlek vi delar, du tog tillbaka min glädje som jag inte trodde jag kunde få tillbaka
hama, vi är dom två som ska klara allt tillsammans aight ?
varje andetag med dej känns så jävla underbart. alltid ska de vara så ....
jag ska finnas hos din sida, till livets sista dag
jag älskar min hama,
image120

Kommentarer
Postat av: Beno

Hamaa Ler/skrattar alltid hahahahhahahahaa ..

2008-03-13 @ 21:24:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0