ondsdag

klockan ärnu halv 11 , sitter o dricker äppeljuice & läser engelska glosor.
har glosförhör imon på morgonen.. 24 ord & jag har nt tränat på nåt
men de gör inget, får in allt i mitt hövve på typ 10 min ( brukar alltid träna på dom sista 10 minutrarna i skolan)
idag har jag varit i skolan, allt va bra ohså men jag har insett hur mkt jag egentligen stör mej på vissa människor
som TROR att dom är ngn , som går runt me en cigg i handen o tror att dom är en fucking gangster
hur långt kommer ni komma med det egentligen ? bara sjukt att dom inte kan inse att det dom håller på med är bara skit .. men jag ska nt bry mej, inte mitt liv o jag bryr mej verkligen inte om dom, utan dom stör mej.

menmen, efter skolan gick jag te fritidsgården o va me amanda jotdith & vanessa lite ...
efter d åkte jag te hammarkullen o hämta ett par skor från ellinor.
hmm .. ja inte så mkt att säga mer haha
kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0