ondsdag,

vaknade för en stund sedan åt frukost ohså ...
har äldigt tråkigt och jag har ingen aning om vad jag ska göra idag !
& juste, igår tog mamma bort mitt löshår och jag måste bara säga detta:
fixa aldrig löshår med lim !!!  , fö när man får massa sånna 'hår klumpar '' eller va man ska kalla de för
och man tappar jättte mycket hår, vi höll på från halv sju till 10 igår.
de va jätte jobbigt, men nu har jag kort hår och well .... jag gillar inte de.
men vi får se, ska kanske färga idag har redan köpt färg.
kommer typ ha uppsats hela tiden från o med nu, haha !
om inte jag skaffar klips löshår till min födelsedag då :) .

image149
denna färgen köpte mamma till mej...
jag som vila ha ljusbrunt, inte RÖDBRUNT !!
men får se hur de blir.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0