onsdag

ojojoj, hur kunde jag glömma att gossip girl kmr på tisdagar och inte ondsdagar ? DUMBOM !
menmen, va ute med älsklingen idag efter skolan. mysigt haha,
nu sitter jag o lyssnar på musik har ont i huvudet ;(
har gjort sånadära hemgjorda glass med cola, mums älskar de !
& kl 9 blir de top model dåva, hoppas glassarna hinner bli klara haha (a)
asså, nu regnar de bara hela tiden när kmr vårvädret ? damn .........
längtar efter att få gå med ballerina shoes, tunna jackor åååhh.
har stor franska prov på fredag, tror faktis de kmr gå bra, har blivit bättre på franska den senaste tiden . (tror jag ialf)
men wish me luck :)
auuughh ..  känner mej så trött  idag vet inte varför "/
vill ba sova, men då kmr jag vakna senare .. alltid så med mej"/
jag har nt festat på flera veckor och det är hur tråkigt som helst,
FEST NGN?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0