persiska festen,

har inte bloggat igår för jag hade inte tid, efter skolan gick jhag till stan direkt för att köpa biljetterna till festen
& de fanns kvar, sen åkte jag hem o fixade mej och åkte till smi , ( samira)
vi åkte hemifrån 10 över 9 , o när vi kom fram va de as mkt folk ..
dansade hela tiden, sen kom artisterna ovh smi fick tårar ahhaha.
det va skoj, men sen orkade jag inte mera va jätte trött och hade ont i halsen så min pappa kom o hämta mej
jag kom hem, o gissa vad? jag hade inte ens tagit av mej eller nåt utan gick direkt tilll sängen o somnade.
med halsduk, leggins strumpor klänning & kofta  usch .. hahah när jag vaknade upp va mitt ansikte fettigt & hela ögonen va svart, sjukt äckligt va de !
vaknade runt halv 16.20 idag , tidigt vah ? ajahahaha
har ba varit hemma o städat mitt rum, jag ee sjuk
Oc de är så jävla jobbigt !!
hatar att va sjuk .. åhhhhhhhhh !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0