söndag

nu är de söndag, vilket innebär att de blir skola imon
damn damn damn, måste läsa en bok som heter i taket lyser stjärnorna till kapitel 15 (tror jag?)
och klockan 1 ska jag snakka med älskling haha, ja jätte tidigt vah ?
haha nejdå, men idag har jag varit i stan med mamma&syster
shit hennes mage har verkligen växt .. 10 veckor kvar tills lille plutten kommer <3
alla längtar :) .....
menmen, ville verkligen shoppa ihjäl mej massa saker, men i dont have money :(
de suger verkligen när man vill ha nåt och inte har pengar för de !
menmen, efter de så åkte vi till veronica ( en barndoms vän)
vi gick direkt till pizzerian beställde en kebab pizza som kostade 70 kr !
och den va liten , vi blev as sura & så va den inte ens good ! HALÅ?
menmen, efter de gick jag till dans orkade inte dansa & ta i för kände ba att jag ville spy efter den hemska pizzan ...
efter dansen så va vi hos veronica lite till dansade ohsåå ...
skoj, här är lite bilder från idag när vi häll på att dansa lite hemma hoss veronica&titti då :)



image99 image100



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0