tisdag

ja nu är de tisdag, bara 2 dagar till i skolan sen looooooooovv <33
idag va jag i skolan, och allt har ordnat sig med hama :)
och allt va bra i skolan .. efter skolan tränade jag & solin på ens dans som jag håller på att göra
minns ni att jag sa att jag ska uppträda i en skola som heter vättle skolan?
jo, de så att jag nt ville uppträda själv så jag frågade solin ifall hon ville också dansa med mej o han sa visst ..
så idag lärde jag henne några moves haah skojigt va de, o dansen är rätt bra.
efter de gick jag hem snabbt fixade mej ohså sen kom mamma o hämta upp mej till pappas pizzeria
efter de åkte vi till heden, för de persisk nyår idag o massa persiska saker där o mat musik o lalala
först va de tråkigt, träffade jätte många där haha. men senare blev allt jätte roligt
man gjorde en ring o alla börja dansa ohså , jätte skojigt säger jag bara.
har tyvär inte tagit några bilder för de va jätte kallt o jätte mkt människor.

nu sitter jag o har franska bokenm framför mej, ska ha glosförhör imon i franska så tränar på lite :)
tjingaling *


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0