torsdag

dagen började med att mamma kom in till mitt rum klockan 9 och väckte mej,
orkade verkligen inte gå upp sov så skööönt !
fixade mej, åt frukost och kollade på all acces (vet inte hur man stavar de)
sen va de dax att gå, tog bussen som åkte klockan 3 minuter över 10
och va framme runt 10 i 11 tiden. lekte lite ohså med barnen sen va det dax för lunch :D
as god soppa med pasta & smörgås, muuummsiliiiiiiiibaba ..
sen hde jag& solin rast ohså va vid datorn i personal rummet som vanligt
sedan va vi ute med alla barnen och de va rätt skojj faktis , fotade ganska mkt ohså
visar upp bilderna lite senare för har nt laddat upp dom ännu :D
efter prao gick jag runt lite i stan, sen till angered skulle köpa solkort men sket  i de ..
ialf, nu sitter jag här och äter min goda twister glass
ingen är hemma, göött ! ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0