torsdag,

ja nu är de torsdag  & snart helg wihiiie
jag fyller år om exakt en månad och jag vet verkligen inte vad jag ska göra.
om jag ska ba ha en tjej kväll , eller ha stor fest med killar&tjejer .... ingen jävla aning alls !
menmen, imorgon har jag stor franska prov och snart måste jag gå & plguga på de
& engelska glosor och de värsta är att jag trodde jag hade min bok hemma, men NEJ !
herregud, jag vet inte vad jag ska göra ....... får hitta på ngn lösning till de dåva.
idag har de nt hänt så mkt, skola som vanligt inget nytt som hänt ellerså ..
hm.  jag tror jag ska träffa ellinor imon de va jätte längesen, och vi ska nog till stan
annars ska jag ba va ute med några vänner ifrån skolan :)
gööött gött ...... & är riktig partysugen ! :(  buhuuu
sitter här o mummar i mej sourcream chips, är jätte hungrig men min mamma har nt gjort mat.
åt nudlar för några timmar sen .. om ni inte visste så är jag en riktig nudel-fan
kan äta nudlar när som helst & hur mkt som helst hahah .. mumsilibaba


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0